Стомивсь двигун, тягти не може? Звертайтесь, ми Вам допоможем!

skachat prais

Перевірка шийок колінвалів на твердість і дефектовка наявності мікротріщин!

   Конструкція верхньої головка шатуна може бути різною, залежно від способу фіксації поршневого пальця, який може бути зафіксований у верхній головці шатуна або вільно переміщатися в ній. В останньому випадку застосовується цільна верхня головка, в яку зазвичай запресовується бронзова втулка,а такий поршневий палець називається «плаваючим» . Перевага « плаваючого» пальця - його рівномірний знос , а також велика надійність роботи (на випадок заклинювання в шатуні або в бобишках поршня ) . У верхній частині головки є одне або кілька просвердлених отворів, щоб дати можливість маслу потрапляти на поверхню підшипника: в деяких випадках отвір просвердлюється через потовщення в тілі шатуна, щоб забезпечити доступ масла від нижньої до верхньої головки шатуна під тиском.

Вимірювання нижньої головки шатуна

   Хоча « плаваючий» палець має перевагу над «фіксованим», але в процесі експлуатації втулка все одно зношується та потребує заміни. Заміна втулки шатуна на нашому підприємстві проходить всі технологічні стадії: випресовування старої втулки,запресовування нової, проходження внутрішнього діаметру втулки розтискною оснасткою, розточування втулки на розточному станку з дотриманням співвісності по відношенню до нижньої головки шатуна та міжосьових відстаней, доведення діаметру у втулці до монтажного.

  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
background