Колінчастий вал - один з найбільш відповідальних і дорогих конструктивних елементів двигуна внутрішнього згоряння . Він перетворює зворотно-поступальний рух поршнів в крутний момент.
Саме тому шліфування зношених шийок колінчастого валу вимагає не тільки наявності самого шліфувального станка, а й надзвичайно високої кваліфікації та досвіду шліфувальника.
Кінцевим етапом після розточування являється хонінгування. Спеціалістами Авто-Моторної Компанії застосовується технологія плосковершинного хонінгування з послідуючим суперфінішем.
Розточування блоку(гільзи) циліндрів двигуна, є процесом обробки внутрішньої поверхні циліндрів, з метою забезпечення ідеальної циліндричної форми, яка, в ході експлуатації двигуна й зношування його окремих деталей, суттєво порушується, (збільшуються до критичних зазори, з’являються конусність і еліпсність). Процес розточування , передбачає зняття певного шару металу під ремонтний розмір поршня, і забезпечення необхідного теплового зазору, та правильної геометрії циліндра. Для цього виду реставрації в нас використовуються два сучасних розточних станки.
Технологія заміни втулок розподільчих валів в блоках циліндрів аналогічний тому ,що проводиться при їх заміні в ГБЦ,а саме:
- розточування отворів під збільшений діаметр,
- виготовлення зі спеціальних сплавів ремонтних втулок,
- встановлення втулок в розточені отвори,
- шліфування шийок валу(за необхідності),
- розточування отворів у втулках під діаметр шийок розподільчого валу за одну установку борштангою.