На корпуси редукторів та КПП, особливо вантажних автомобілів, при їх експлуатації діють значні механічні навантаження . Як правило вони зосереджені в отворах установки підшипників валів коробки передач. Внаслідок таких навантажень ці отвори мають відхилення від їх геометрії або пошкодження.
Найбільш поширеним методом магнітної дефектоскопії є магнітно-порошковий метод . При використанні методу магнітно-порошкової дефектоскопії ( МПД ) на намагнічену деталь (колін вал), наноситься магнітний порошок або магнітна суспензія , що представляє собою мілкодисперсійну суспензію магнітних частинок в рідині.
При розбиранні та ремонті двигуна механіки рідко звертають увагу на шатуни, вважаючи, що з ними нічого трапитися не може . Однак це не так: вихід з ладу шатунів може призвести до тяжких наслідків , аж до руйнування двигуна. Отже, на що треба звернути увагу .
Збирання двигуна - один із самих складних і відповідальних етапів ремонту, від якості якого залежить його подальша доля. Дефекти деталей, не помічені при складанні здатні у багато разів зменшити ресурс відремонтованого двигуна.