Збирання двигуна - один із самих складних і відповідальних етапів ремонту, від якості якого залежить його подальша доля. Дефекти деталей, не помічені при складанні здатні у багато разів зменшити ресурс відремонтованого двигуна. Дуже важливий параметр - твердість шийок колінвала. У тому випадку, якщо ми маємо справу з чавунним колінвалом, особливих проблем з твердістю ,як правило, не виникає. Робочі поверхні таких валів гартуються на заводах струмами високої частоти на глибину до 2-3 мм. Цього цілком достатньо для збереження твердості при ремонтному шліфуванні до 1 мм. Але якщо в процесі експлуатації мали місце:масляне голодання, прихвати вкладишів, а також потрапляння в систему мащеня двигуна палива –все це вимагає обовязкового проміру твердості шийок колінвалу.
Автомеханіки "Авто-Моторної Компанії" застосовують для контролю твердості шийок колінвалів динамічний твердомір. Для інших виробів є можливість застосовувати ультразвуковий метод заміру твердості.