Стомивсь двигун, тягти не може? Звертайтесь, ми Вам допоможем!

skachat prais

Перевірка шийок колінвалів на твердість і дефектовка наявності мікротріщин!

   При розбиранні та ремонті двигуна механіки рідко звертають увагу на шатуни, вважаючи, що з ними нічого трапитися не може . Однак це не так: вихід з ладу шатунів може призвести до тяжких наслідків , аж до руйнування двигуна. Отже, на що треба звернути увагу .

   Знос і задири на робочій поверхні нижньої головки шатуна . Цьому причиною може бути:

  • тривала робота двигуна (великий пробіг).

  • робота двигуна з недостатнім рівнем масла в картері або малим тиском.

  • робота двигуна на неякісному і брудному маслі.

  • розрідження масла в результаті сильного перегріву або попадання в масло пального ( бензину або дизпалива ) .

  • робота двигуна з засміченим масляним фільтром .

Реставрація верхньої та нижньої головки шатуна
     При незначних пошкодженнях нижньої головки (незначні задири наплавлення та порушення геометрії зі зменшенням діаметру )ми можемо їх реставрувати за допомогою хонінгування.

    Знос і задири робочої поверхні верхньої голівки шатуна. Можливі причини:

  • тривала робота двигуна.

  • робота двигуна з недостатнім рівнем масла в картері або малим тиском.

  • робота двигуна на неякісному і брудному маслі.

  • розрідження масла в результаті сильного перегріву або попадання в масло палива (бензину або дизпалива).

  • робота двигуна з засміченим масляним фільтром.

  • засмічення масляних каналів в тілі шатуна.

  • неправильна установка втулки верхньої головки шатуна.

  • недотримання натягу при установці поршневого пальця у верхню головку шатуна (тільки для шатунів з посадкою поршневого пальця із натягом).

   Перелічені вище причини актуальні для шатунів з плаваючою посадкою поршневого пальця , тобто на ті, де у верхню головку встановлена втулка під поршневий палець. Метод її ремонту полягає в заміні втулки шатуна та розточці її під діаметр пальця.

    При ремонті нижньої головки шатуна і заміні втулки верхньої голівки шатуна ми дотримуємося обов'язкового забезпечення однакової міжосьової відстані між отворами верхньої і нижньої головок на всіх шатунах.

  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
background