Стомивсь двигун, тягти не може? Звертайтесь, ми Вам допоможем!

skachat prais

Перевірка шийок колінвалів на твердість і дефектовка наявності мікротріщин!

   Кінцевим етапом після розточування являється хонінгування. Спеціалістами "Авто-Моторної Компанії" застосовується технологія плосковершинного хонінгування з послідуючим суперфінішем.

   Практика показує,що від способу обробки поверхні циліндрів в значній мірі залежать експлуатаційні характеристики двигуна. Правильна обробка циліндрів забезпечує:

  1. низьку витрату масла;
  2. високу компресію;
  3. великий ресурс деталей ЦПГ,в тому числі і самих циліндрів;
  4. працездатність кілець і циліндрів(відсутність задирів) при тривалих високих навантаженнях;
  5. низький коефіцієнт тертя кілець при рухові в циліндрі;
  6. малий час припрацювання деталей ЦПГ.

   Овальність і конусність циліндра не повинні перевищувати 0.01 мм,інакше не буде доброго прилягання кілець. В результаті слід очікувати підвищеної витрати масла.

   Щоб отримати якісну поверхню циліндра необхідно, з однієї боку,зробити її як можна гладкою,а з іншого-максимально шорсткою,щоб заглиблення заповнювалися можливою великою кількість масла. Це досягається саме за допомогою плоско вершинного хонінгування чорнового (розмір зерна бруска 100-120 мкм.) та чистового- «суперфініш»(16-40 мкм.)

Хонінгування гільзи

   Дуже важливим параметром поверхні циліндра являється кут хонінгування ,тобто кут між рисками ,утворених при рухові хони вверх та вниз. Дотримання кута дає змогу уникнути «сухого» тертя (при малому куті),а також витрати масла(при великому куті). Оптимальне значення кута хонінгування складає 60-75*.

   При хонінгуванні чавунних циліндрів необхідно також забезпечити розкриття графітних зерен,що виходять на поверхню. Найбільш поширений дефект при обробці циліндра – поверхнева деформація,яка призводить до натягування металу на графіт. При цьому поверхня циліндра стає матовою світло-сірого кольору. В результаті графітові зерна як би закриваються лусочками металу-утворюється так званий «жерстяний шар»,значно (в декілька разів) понижуючий ресурс двигуна.

   Обладнання і технологічна оснастка нашого підприємства дозволяє виконати всі перелічені вище умови якісної реставрації ціліндрів блока.

  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
background