Пристосуванням для рідинного охолодження двигуна є водяний насос, який розташований в передній частині блоку циліндрів і з'єднується за допомогою клиновидного ременя від колінчастого вала двигуна або зубчастого ременя газорозподільного механізму. Складається водяний насос з корпусу, валу з крильчаткою і самоущільнюючої манжети.
Під впливом відцентрової сили крильчатки, що обертається, охолоджуюча рідина з нижнього бачка радіатора проходить до центру корпусу насоса та відкидається до його зовнішніх стінок. З наявного отвору в стінці корпусу охолоджуюча рідина надходить в отвір торця блоку циліндрів, а потім у місце охолодження двигуна(радіатор).
Не варто говорити про важливість безперебійної роботи водяного насоса. Саме тому автомайстри АМК звертають особливу увагу при ремонті двигуна в тому числі і на водяний насос та застосовують тільки якісні запчастини при його ремонті.