Стомивсь двигун, тягти не може? Звертайтесь, ми Вам допоможем!

skachat prais

Перевірка шийок колінвалів на твердість і дефектовка наявності мікротріщин!

   Хоча на перший погляд зборка поршнів з шатунами («перев,язка»- автомобільний жаргон) здається простою операцією, але для якісного проведення цієї роботи потрібно провести ряд контрольно вимірювальних операцій. Основними характеристиками шатунів є діаметри отворів нижньої і верхньої головок, деформація стержня шатуна, і його вага.   В погано оснащених майстернях, часто відсутні точні вимірювальні прилади, такі, як мікрометричні нутроміри, та й користуватись ними вміє далеко не кожен «умілець». Деформацію стержня шатуна «на глазок» взагалі не помітиш- потрібен спеціальний вимірювальний стенд.

    При виявленні шатунів з різною массою для одного двигуна, їх підганяють по вазі шляхом зняття металлу з більш важких. Але навіть така нескладна операція має свої особливості. Треба не забувати, що нижня головка шатуна здійснює кругові рухи разом з шатунною шийкою колінвалу, верхняя головка- здійснює зворотньо- поступові рухи, разом з поршневим пальцем і поршнем, а це різні інерційні маси, тож з цьго витікає висновок, що при підгонці шатунів по вазі, велике значення має місце знімання лишнього металу. Ще одна важлива деталь- підгонка по масі до ваги найлегшого шатуна неприпустима для високооборотних V-образних 6 циліндрових двигунів-бо веде до розбалансування всьго кривошипно-шатунного механізму двигуна.

Зборка поршнів з шатунами

   Тож так і буває, що шатуни мають одинакову вагу, а двигун після ремонту трясе як у лихоманці. Немало легкових дигунів мають «нерухомий» поршневий палець, в головці шатуна він утримується тільки за рахунок натягу, а величину натягу в 0,02-0,03мм не визначиш штангелем, потрібні знову точні мікрометричні прилади. Збирання шатуна з поршнем та «нерухомим» пальцем без попередньго контролю, може призвести до зміщення пальця, і глибоким задирам стінки циліндрів. Немале значення мають зазори між пальцем і бобишками поршня. Слід пам’ятати що зменшений зазор може призвести до деформації тіла самого поршня після «перев’язки» і суттєвої зміни монтажного зазору між поршнем і циліндром. Такі ж наслідки можуть бути при неправильному нагріванні поршня для монтажу.

   Тож вирішуйте , чи порібно експериментувати з «перев’язкою» поршневої групи-за відсутності спеціальної оснастки і навичок.

  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
background