Експлуатація двигуна в перші години єксплуатації після капремонту пов’язана з ризиком його поломки при недотриманні бережливого режиму експлуатації. Адже великі навантаження і оберти можуть привести до перевищення допустимих сил, що діють на окремі ділянки відреставрованих або неприпрацьованих деталей, спричинити місцеві перегріви в місці контакту деталей , їх підплавлення і задири. По цій причині необхідний деякий період припрацювання деталей - ОБКАТКА.
При виконанні обкатки контролюється;
- Розхід моторної оливи.
- Тиск в системі мащення в режимі хол. ходу та під навантаженням.
- Колір моторної оливи.
- Підтікання олив из прокладок, манжетів, та інших можливих місць.
- Підтікання охолоджуючої рідини.
- Димність двигуна.
- Сторонні шуми двигуна.
- Рівномірність роботи двигуна на різних режимах.
Після проведення обкатки – обов’язкове проведення регулювальних робіт та повторне підтягування головки блоку, колекторів та ін.
Проведення обкатки та послідуючих регулювальних робіт- гарантує довговічну експлуатацію двигуна, при виконанні правил його подальшої експлуатації, особливо при комерційному використанні автомобіля.