При експлуатації двигуна необхідно обов’язково стежити за натягом ланцюга або зубчастого ременя приводу розподільного валу і при необхідності його регулювати. Власникам сучасних автомобілів, слід бути особливо уважними до стану ременя приводу розподільного валу і вчасно його міняти, не допускаючи обриву зношеного ременя при русі.
Автостетоскоп призначений для прослуховування шумів, стукотів і скрипів, що виникають при роботі в циліндро-поршневій групі двигунів внутрішнього згоряння ( дизельних і бензинових ) , в газорозподільному механізмі, форсунках, коробці передач, гідроагрегатах та інших вузлах з рухомими частинами машин різного призначення.
Основна задача циліндро-поршневої групи в поєднанні з колінчатим валом -перетворення зворотно-поступальних рухів поршня в обертальний рух колінвала.Циліндро- поршнева група (або ЦПГ) - це один з найважливіших вузлів двигунів внутрішнього згоряння. Від стану ЦПГ залежать експлуатаційні показники двигунів: надійність запуску, витрата паливних і мастильних матеріалів, потужність, тривалість міжремонтного терміну і інші .
Для надійної роботи двигуна необхідно, щоб в системі змащення був забезпечений достатній тиск масла. На щитку приладів автомобіля є контрольна лампа або датчик, які показують стан тиску масла в двигуні. Якщо при запущеному двигуні спалахує контрольна лампа тиску масла і горить при роботі на високих обертах двигуна, то це тривожний сигнал. Потрібно зупинитися, заглушити двигун і з'ясувати причину, подальша робота двигуна неприпустима, оскільки це може призвести до його поломки та капітального ремонту.
