Ремонтувати двигун не перевіривши герметичність ГБЦ - ризик, що загрожує неприємностями. На ділянки двигуна, що утворюють камеру згоряння, діють колосальні термічні і механічні навантаження,а як наслідок – можливість утворення тріщин. Опресовування головки бажано виконувати при будь-якому серйозному ремонті двигуна,але особливо в наступних випадках:
- при підозрі, що вказує на порушення внутрішніх каналів рубак охолодження;
- якщо проводиться ремонт двигуна після перегріву;
- при ремонті дизельного двигуна, особливо з чавунною ГБЦ;
- після заварки дефектів в головці з легких сплавів для перевірки якості проведених робіт.
Герметичність рубашки охолодження - одна з найважливіших умов, що гарантує справну роботу двигуна автомобіля. Перевірку головки блока на приховані тріщини проводимо стисненим повітрям 10 кг/см2 , попередньо нагрівши тіло головки в ванні до температури 90 *С. Методика дає гарантованих 100 % виявлень дефектів, і перевірена на практиці. Та ж методика використовується для перевірки блоків легкових авто.