Стомивсь двигун, тягти не може? Звертайтесь, ми Вам допоможем!

skachat prais

Перевірка шийок колінвалів на твердість і дефектовка наявності мікротріщин!

   При ремонті головок блоку обов’язкова перевірка стану направляючих втулок клапанів. Втулки зі зношеними отворами під стержень клапана необхідно замінити на нові. Спеціалістами  «Авто-Моторної Компанії» застосовується також сучасна технологія ремонту направляючих клапанів за допомогою бронзових втулок «K-line» (США). Така технологія має свої переваги, але вибір залишається за клієнтом.

Заміна вкладиша направляючої втулки (K-LINE)

   Технологія відновлення втулок K-line відома в усьому світі. Ця технологія характеризується простотою, економічністю і високою продуктивністю. Технологія K-line схвалена найбільшими автовиробниками, такими як FORD, GM, Caterpillar, Cummins. Вона була розроблена понад 30 років тому, але до цих пір складає конкуренцію іншим методам відновлення втулок і успішно використовується в авторемонтному виробництві. Основні переваги технології K-line:

  • Поліпшення умов змазування, в результаті - зниження зносу стрижня клапана і виключення "прихвата" клапанів;
  • Зниження витрати масла за рахунок установки у внутрішню поверхню втулки гільзи зі спіральною канавкою;
  • Підвищення ресурсу роботи пари тертя стрижень клапана - внутрішня поверхня втулки ;
  • Єдиний спосіб відновлення отворів під клапани в безвтулочних голівках блоку.
  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
background