Стомивсь двигун, тягти не може? Звертайтесь, ми Вам допоможем!

skachat prais

Перевірка шийок колінвалів на твердість і дефектовка наявності мікротріщин!

   Розподільчий вал виконує далеко не останню функцію в роботі двигуна автомобіля - він синхронізує впускні і випускні такти роботи двигуна. Залежно від типу двигуна, ГРМ може бути з нижнім розташуванням клапанів (у блоці циліндрів), так і з верхнім розташуванням ( в головці блоку циліндрів) .У сучасному двигунобудуванні перевага віддається верхньому розташуванню ГРМ , що дозволяє спростити процес обслуговування , регулювальних і ремонтних робіт , завдяки легшому доступу до деталей ГРМ.

Реставрація отворів під розподільчий вал

   Звісно природній експлуатаційний знос отворів розподільчого валу обійти не вдасться. Перший метод реставрації ми застосовуємо для отворів зі знімними кришками розподільчого валу. Для цього проводяться наступні операції:

  • шліфування кришок розподільчого валу на плоскошліфувальному станку;
  • шліфування площини встановлення кришок розподільчого валу;
  • встановлення кришок згідно номерації та напрямку на свої місця;
  • затягування кріплення кришок з відповідним моментом динамометричним інструментом;
  • розвертання отвору розподільчого валу спеціалізованим райбером.

   Другий метод використовуємо для цільних отворів під розподільчий вал. Суть такої реставрації заключається в:

  • розточуванні отворів під збільшений діаметр;
  • виготовленні зі спеціальних сплавів ремонтних втулок;
  • встановленні втулок в розточені отвори;
  • шліфуванні шийок валу (за необхідності);
  • розточування отворів у втулках під діаметр шийок розподільчого валу за одну установку борштангою.
  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
  • ymz
  • zil1
  • maz
  • kraz1
  • zaz
  • vaz1
  • kamaz
background