В процесі експлуатації автомобіля виникають багато та різного роду несправностей. Зокрема поломки клапанного механізму можуть призвести не тільки до пошкодження сідла клапана, а й його посадочного місця. Як наслідок- автовласник вимушений купувати нову ГБЦ або бувшого використання. Такий підхід не завжди виправданий , адже це додаткові і значно більші фінансові витрати на ремонт. Вихід є - відновлення посадочного місця під ремонтне сідло клапана. Звертайтесь до спеціалістів «Авто- Моторної Компанії».
При ремонті головок блоку обов’язкова перевірка стану направляючих втулок клапанів. Втулки зі зношеними отворами під стержень клапана необхідно замінити на нові. Спеціалістами «Авто-Моторної Компанії» застосовується також сучасна технологія ремонту направляючих клапанів за допомогою бронзових втулок «K-line» (США). Така технологія має свої переваги, але вибір залишається за клієнтом.
Розподільчий вал виконує далеко не останню функцію в роботі двигуна автомобіля - він синхронізує впускні і випускні такти роботи двигуна. Залежно від типу двигуна, ГРМ може бути з нижнім розташуванням клапанів (у блоці циліндрів), так і з верхнім розташуванням ( в головці блоку циліндрів) .У сучасному двигунобудуванні перевага віддається верхньому розташуванню ГРМ , що дозволяє спростити процес обслуговування , регулювальних і ремонтних робіт , завдяки легшому доступу до деталей ГРМ.